18 Aralık 2015 Cuma

I hear your voice'a dair《Jung woong in ve parody》

Allah'ım!!!! HUNHARCA GÜLDÜM!!! Ve bu güzel dizinin parodisinin tanıtımını yapmaya karar verdim! Fakat önce asıl dizimizin konusu:


Park so ha, insanların seslerinin yanında düşüncelerini de duyabilmektedir. Geçmişte-10 yaşlarında- yaşadığı trajik bir araba kazası sonucu babasını kaybetmiştir.
Bir süre konuşamayan so ha'nın, babasının cinayetini kanıtlayabilmesi için tek seçeneği 16 yaşındaki hye song'un mahkemede tanıklık etmesidir. Hye song so hanın durumuna acır ve tanıklığını ederek belalı min joon gook'u hapse gönderir.
Gönderir göndermesine fakat min joon 10 yıl sonra intikam için geri döner. Fakat Park So Ha,  Hye song'u koruyacağına yemin etmiştir.

Konu aynı The girl who see the smells gibi uçuk olsa da gelişen olaylar garip senaryonun önüne geçerek nefes kesici bir dizi sunuyor. Bu yönden senaristi tebrik ediyorum.

FAKAT!

Neden başroller arası bu kadar yaş var!!! Sırf bu nedenle tam olarak sevemedim gitti. Tamam so ha da iyi ama keşke avukat cha (Secret gardem Oska'sı) kızın eşi olsaydı.

Şimdi sıra parody'de

Dedim ya hunharca güldüm diye , eğer bir şey hakkında bilgi sahibiyseniz sizin de güleceğinize de eminim. Fakat o bir şey çok şey ifade ediyor. Bilmek için "her dizide nefret edilen adam" sendromlu adamın en az 2 dizisini izlemelisiniz.

Peki kim bu adam?

Genellikle hitap ettiğim şekilde yani, her dizide nefret edilen adam olarak adlandırılan bu insancığın adı: Jung Woong In.

Bu adamın şöyle bir özelliği daha vardır ki, komik rollerinden bile nefret edersin. İticidir ve gıcıktır.


Dizi boyunca böyle psikopat bakışlar atar.

Eline geçirdiği avını bu hale getirir.


En sonunda da kendini bu hale getirir ama acıyamazsın, acımazsın.

O zaman parodyi izlerken iyi Eğlenceler!


1 yorum:

  1. Adam psikopat gibi bakmıs hic sevmedim za xD -tgb

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...