18 Eylül 2016 Pazar

Blog korkularım #4 ~Rin'e özel çince yorum

Merhabaa!

Blog korkularıma malzemeler peşimi bırakmıyor, adeta "yaz beni yaz!" diyor. Ben de onları kıramıyorum, geçiyorum bilgisayarın başına.
Yalnız bu seferki cidden özellikle beni buldu bence. Nasıl lanetlendim ben de bilmiyorum.

Genelde blogda olan biteni(yeni yazıları, gelen yorumları) blogger anasayfasından öğrenirim.
Buradan öğrenmek hem daha zevkli oluyor hem de sıkıldığımda yapacak bir işim oluyor. Safariye gir, blogger'a tıkla, yorum gelmiş mi diye kontrol et, sayfadan çık.

Fakat BAZEN, çok nadir önce maillerimi kontrol etmeye karar veriyor ve maillerimin gelen kutusunu güncelliyorum. (Yorumların her biri mail olarak da geliyor)

Bu sefer de böyle oldu: Gelen kutusunu Güncelledim.

Birkaç gereksiz mailin yanına ek olarak yorum maili gelmişti. Sevindim .

Gelen yorum Rin'dendi. Yorum yapan kişi Rin ise orada durmak gerekirdi. Yorumu muhtemelen kısa olmalıydı, ama o da ne!!!!!!!??????

Yorum:

(Mesaj daha devam ediyordu ama ekran yetmedi yoksa bi bu kadar aşağı iniyordu. )
ANLAM VEREMEDİM. 


Doğruyu söylemek gerekirse önce Rin benle dalga geçiyor sandım. 
Sonra dedim bu kız japonca öğrenmiş de bana yorum yazmış.
Sonra kendime bu harflerin Japon alfabesi değil çin alfabesi olduğunu hatırlattım.
Ardından da Japonların 3 alfabesi olduğunu hatırladım.

En sonunda ise koşturarak Blogger anasayfaya geldim.
Burası şöyle bir yer:
(Bilmeyenler için)

Rahat bir nefes aldım.
Yine Blogger hata yapmış PUF.
Yorumun aslı: 

Bundan sonra da işte hayatıma devam ettim. 
Korkma felan yok yane.

En azından bu olayda korkmadım.
Çünkü
Bu olay beni daha çok korkuttu:


Grafik analiz etmeyi pek beceremem ama bu durum o kadar ortada ki ben bile analizde pro kalıyorum:

BATIYORUZ!!!!!

Yıl içerisinde ayda 3-4 yazı anca yazarken gelen görüntülenme sayısı en az 89'a düşerken şu sıralar sizler için saçımı süpürge edip okul öncesi bir sürpriz yapmak amaçlı yazılar yazıyorum en fazla gelen görüntülenme 89! üzmeyin beni be abi. 

Şu 14'ü 16'ya bağlayan yer var ya. En çok oraya yanıyorum. 

Arkadaş 19 ne demek?

Neyse şükürsüzlük ediyorum. 
İyi ki varsınız. 

Hem biz bu işte beraberiz. Siz olmasanız ben olmazdım.
Zaten bu yüzden Batıyoruz dedim "şeytani gülüş"

Hep buralarda olun olur mu? Yorum felan atın ki neşelensin mekan.

Yalnız merak etmeyin ben o hain youtuberlar gibi para kazanmak amaçlı demiyorum. 
Deseydim şöyle derdim:

"Beğenmeyi, yorum yapmayı, mailden geldik demeyi, videoyla birlikte selfie çekinmeyi, izledikten sonra evde 3 tur atmayı ve blablabla'ları unutmayın."

Bloggerdan para mı kazanılırmış!? Güleyim de civcivler selfie çekinsin.

(Allah kimseyi dün yayınladığım yazıdan hemen sonra bu yazıyı yazıyor olan benim durumuma düşürmesin. AMİN)
Bir de bu kafayla dönemin ilk sınavına hazırlanmam gerekiyor, olmuyor böyle.

11 yorum:

  1. Yorumu görünce ilk , ooo rananın çinli takipçileri mi var şeklinide oldu hahaha . Hehehe o blablaları çok seviyor yotube alemi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah cidden Rini tanımasam çinli sanırdım :D
      O blablalarsız bir youtube düşünülemez zaten 😂

      Sil
    2. Kötü mü olurdu Çinden takip eden biri olsa. Bu aralar Blogger alemi ölmüş gibi. Ne gelen var ne giden.

      Sil
    3. Kesinlikle ölmüş. Çinden tanıdıklarım var da hiç takipçim yok olsa iyi olur aslında :D

      Sil
  2. Yalnız demin maili tekrar inceledim bence orada bir şifre gizli. Bi kere fark edilmiyor ama orada korece bile yazıyo😂😂 Bir sonraki hedefim: Kriptoyu çözmek! Ee o kadar tüpütak kriptoloji kampına gittim artık enigmayı kıracak bombeyi ben keşfetleliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim tutar seni , gazan mübarek olsun :D

      Sil
  3. okuldan dolayı anca gördüm ekrana bakıp pel pel gülüyorum fdlkfjdjgk

    YanıtlaSil
  4. 翻訳は非常に正確ではありませんが、私は書いています。私は何を書いています。私はあなたを愛し、私は正しいことは、私はピカチュウをよだれ、オンになると思います。


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını yine maillerimden gördüm skdjdjjf
      Baktım yine japonca çince karışık yazıyo gittim blogger panelinden yoruma baktım. 😂😂 gerçekmiş.

      Sil
  5. Seni mimledim inşallah yaparsın ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...