6 Eylül 2016 Salı

Seviyor sevmiyor...seviyor. {Fangörllük mod:on}


Konuya girmekte her zaman zorlanmışımdır. Fakat bugün daha bir zorlu benim için. Çünkü ilk defa bodoslama değil de dolambaçlı bir giriş yaptım ve bu girişimi saklamadan size sundum. Şimdi de bir youtuber edasıyla: 
"I hope you enjoy" diyecek, ardından kendime bir" kuulluk yakışmıyor kroluğa geri dön" çağrısında bulunup Meryemcan edasıyla: 
"Umarım beğenirsiniiiz!" diyeceğim. Dedim bile. Allah Affetsin.

Öyleyse başlıyorum hem de Ya ve da ekiyle.

Ya ben siwon'u da sevdim, hala severim.


Hatta yıllar geçmesine rağmen bir elf*'le karşılaştığımda Siwon'un rollerinden girer Donghea'den çıkarım. (BU OLAY GEÇEN GÜN YAŞANDI)
Siwon'dan sevgimi esirgemem fakat belirtmeliyim ki:

Ben şu Shin Hyuk**'u, Tunayı sevdiğim kadar sevememiştim yaaa
Tıpkı She was pretty'i Seviyor Sevmiyor kadar sevemediğim gibi!

Belki de yalnış zaman ve mekanda tanışmıştık SWP'yle. Asıl Orjinali o olmasına rağmen bir şeyler engellemişti beni. Belki önyargılarım, belki internetim belki de çirkin ördek yavrusuna verilen onca hakkı kıskanmam dolayısıylaydı her şey.

(Hwang Jung Eum'dan hiç haz etmem. Mümkünse bir yerlerde tek başına yaşasın ekranlara dönmesin.) (Siz de mümkünse şu yazımı okuyarak SWPdeki HJE hakkındaki görüşlerimi okuyun. Ya da okumayın siz bilirsiniz :)

Fakat, türkleri severim. Başka yazılarımda da belirttiğim gibi son zamanlarda ülkemi daha farklı severim. Resmen daha bağımlığımlı, daha bir önyargısız ve en önemlisi de daha çok türk dizili hayat yaşıyorum.
Ya da kısaca "SEVİYOR SEVMİYOR'LU"

Bir Ramazan akşamı iftar açarken bilgisayardan diziyi de açmış, ablamın"Bu ne ya kore versyonundaki sahnelerin tıpatıp aynısı" deyip burun kıvırmalarına rağmen oturup izlemiştim.

Daha ilk bölümden o kadar da çok sevememiştim diziyi. Yani bizimki ilk görüşte aşk değildi. Zaten çakma olduğu için olamazdı da. Fakat yılmadan her hafta yeni bölümü canlı canlı veyahut da sonradan youtubedan izliyordum.


Aşırı bir fanı değildim. Maalesef ne zaman diziyi beğensem başrol erkek beni geriyor, ikinci karakter kızın ise rol yapışında bir kusur arıyordum. Tabii ikinci karakter erkeğe laf yok.


Sonra Dananın kuyruğunun koptu.

Kuyruğun kopması da kolay olmadı.

Yeni (5.)bölümün gelmesi için 1 ay bekledik, tam 1 AY.


Aslında ben 1 ay bizi süründürerek bekletilen(darbe nedeniyle ertelenmesi doğaldı fakat dizinin yayın gününü değiştirmeleri gereksizdi.) bölümü izlemeyecektim. Malum o kadar uzun süren arada her hafta yeni ya da yeniden yayınlanan 1'er dakikalık fragmanlarla neredeyse tüm bölümü izletmişlerdi ama işte, merak.

Bir de sanırım dizilersiz hayat hayal kurmaya itince, kendi kendime hayal kurmaya üşendim. Benim yerime onlar kursun dedim, kötü mü :)

İşte açtım izledim ve artık jenerik müziğinin sonunu ben getiriyorum:

Seviyor sevmiyoor... SEVİYOR!

Hooop zeynep Camcı sedeflikten çıkıp Ayşeme uğramadan bir anda Deniz oluyor. Artık Zeynep Camcı benim kafamda bu:

Herneyse biraz ciddileşelim, şurada Yiğit Balcı'dan konuşacağız!

Başlarda yalnızca sesini beğenmediğim bu adamın son dönemde yaptığı makyajla Adanalıdan Hintliye*** dönüşümü nedense beni etkilemiş ve onu kabullenmiştim. Tabi bu kabullenme tek bir şartlaydı:
Frenleri eline alıp sağa çekmeli ve Tuna'ya yol vermeliydi. Kısacası Başrollükten istifa etmeliydi.
Çakma deniz de bekliyordu hani.

Vakit kaybetmeden buradan Seviyor sevmiyor ekibine sesleniyorum: Bakın çok güzel bir ekip kurdunuz, çok güzel bir kitle kazandınız, bence cıvkını çıkarmanın da dünyaları yıkmanın da anlamı yok!

Bi kere gençler çocukken birbirlerini sevmişler. Sonra sevmemişler. Devamını getirmenin bi anlamı yok. Orda deli Tuna dururken, Denizi üzmenin, Orada zalime verilecek bir adet cadı kız dururken çocukluk yapbozunu göstermenin bir anlamı yok bence.

Gidin finale be abi. 3 yanlış bir doğruyu götürmeyi bıraktıysa bence 1 yanlş 9 doğruyu hayli hayli kucaklar.

Tabi siz derseniz ki biz sonunu istediğin gibi bağlayacağız ama şu kız kavgasını kanlı bıçaklı yapmadan finali getirmek istemiyoruz, O zaman diziyi size VERDİM gitti. Tüm reytingleriniz Hayırlı olsun. Allah bağışlasın. Allah analı babalı büyütsün. Çok uzamasın sonra tutamazsınız elinden kayıp gider. Benden söylemesi.

Hayalim 3 kelime, o da şöyle:İrem, Kanlı, bıçakhlı!
'T'Rana bildirdi.




*elf: Super Junior adlı asırlık kpop grubunun fanları.

**Siwon'un She was pretty'deki rol ismi. Türk versiyonundaki Tuna. Sürekli Micheal diyip gülerken ağlayan çocuh.

***  WARNİNG:

Az sonra duyacağınız fikirler tamamiyle bana ait olmamakla beraber, bunları düşündüğüm için tek başıma taşlanarak öldürülmeyi hak etmediğimi gösteren şeyler.

Ben... Yiğit'i... Barun Sobti'ye... Benzetiyorum.

Sağdaki Barun Sobti yanlış anlaşılmasın sjdnrjfr

Oh söyledim sonunda. Sanki confess yaptım..

Evet bir anda oldu. Mutfakta bağırarak "bu adam sürme sürmüş" diye kafkaha attım. Ardından da sürme aklıma kushi'yi kushi de Arnav'ı getirdi. Türkiye'ye gelen kro barun da Adana merkezi patlattı. Haliyle beynim yandı. Fakat merak etmeyin Baruna'a olan saygım annemden dolayı sonsuzdur. Bu adama olan saygım ise gördüğünüz gibi anca bu kadar.


Ay nerden girdim nerden çıktım. Kendimden utanıyorum. Neyse artık şu kasıntı " She was Pretty'den Seviyor sevmiyor'a" yazını taslaklardan silebilirim. İnsan samimiyet hissetmeyince ortada kalıyor. Klavye batıyor, geceler ilham getirmiyor.

Tabii fazla samimiyet de takipçi kaybettiriyor ama ne demişler:

"Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir!"


Bu sözü de döyleyerek Eski Kara ekmek fangörllüğümü konuşturuyor, Tuna ve Denize yapacağım tezahüratlar için yakında uğrayacağımı belirtmek istiyorum. Yani İnşallah :)


Bir at kafası daha bildirdi. Detaylı bilgi için: 0606 687 28 74. Ya da tık tık.
(Numaranın gizemi tuşlu telefonlarda gizli. Çözen olursa dilesin benden ne dilerse!)

4 yorum:

  1. Yazın çok güzel olmuş öncelikle, okurken çok eğlendim. Bence samimiyet her zaman iyidir :)
    She Was Pretty'yi sevip sevmemek arasında çok kaldım. Hwang Jung Eum da aynı şekilde. Dizi eğlenceli olmasına rağmen ısınamadım bir türlü.
    Seviyor Sevmiyor'un ise ben de başını pek sevmemiştim. İzledikçe güzelleşti dizi, hala her bölümünü izlemiyorum ama arada bakıyorum. Çok aynı gidiyordu şimdi değiştirecekler herhalde. Yeni sezonda da olacaklarmış. Umarım sapıtmazlar ve Tuna başrol olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim. Samimiyetin dozunu tutturabildiysem ne mutlu bana!

      Vay be düşüncelerimiz ne kadar da benziyor. Yeni sezonda olacaklarına dair pek az bilgim vardı. Yorumunu okuduktan hemen sonra 16 saniyelik fragmana baktım baya kaliteliydi kenerik gibi!
      (Fragmanda tek bir şey garip geldi. 4 ana karakterin yanında neşe hanımın ne işi vardı slkdfkkd bunu da burda belirtmek istedim :)

      Gerçekten inşallah sapıtmazlar! Tabi sapıtmamak için önce baştol ikili değişmeli 😏

      Sil
  2. Yaa hahaha çok güldüm yazına :D ben bu dizide ki kızın yanaklarını çok abartı görüyorum ya . Rahatsızlık değilde palyanço gibi olmuş . Başta bir bölüm izlemiştim sonra izlemedim fakat istanbula gelirken televizyon da bütün bölümleri yayınladılar o sırada sabaha kadar izlemiştim . Diğer çeviri dizilere göre güzel olmuş ama pek de bayıldığım söylenemez . Ama söyleyim ben , bu kız kavgası olmadan bitmez .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersine bense kızın yanaklarını unuttuklarını düşünüyorumsşdkdmdm fakat ikimiz de aynı noktaya varıyoruz ki yanak makyajını YAPAMIYORLAR! Gerçi bence normal makyajı da yapamıyolar..

      Sabaha kadar izleyip de bayılamamak tam selik ve de tam benlik bir durum. Kendimizi durdurmuyoruz ama bayıldığımız da söylenemez 😄😄
      Kız kavgasına söylemek istediğim tek şey:

      Fight! Fight! Fight!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...