9 Eylül 2016 Cuma

Biten dizilerin devamı: Yaşayan diziler.

Mutlu son uzatılırsa bayarmış. Başrolleri 32 diş sırıtırken görmek kalbe sağlık fakat beyne de sıkıntı verirmiş. 
Son zamanlarda bu gerçeği öğrendim. Okuduğum 3 romanda da kitabın yarısında başroller 3'leme (evli-mutlu- neredeyse çocuklu) hale büründüler. Durum belli olunca kitapları zirvede bıraktım. 

Belki de kitabın devamını getirecek yazara güvenim yoktur.
Belki de mutlu bir "son" görmek alışkanlık olmuştur, lakin bu bir son değildi neredeyse başlangıçtı. Belki de dizilerin sunduğu mutlu sonun devamını görmeye cesaretim yoktu, çünkü o hayatın bizdekinden farkı yoktu.

Gece gece düşündüm, neden mutlu sonların devamında gerçekleşen olaylara dayanamıyor, konuya tutunamıyordum? Bu benden mi kaynaklanıyordu? Muhtemelen hayır.
Yazarların acemiliği sanırsam. Fakat bu cevap yetmedi.

Düşündüm, Peki daha baştan kavuşan aşıkları anlatan bir dizi var mıdır?

Yani demem o ki, Kavuşamayan aşıkları kavuşturmak yerine aşık olup evlenmiş çiftlerin gündelik hayatları anlatılsa nasıl olurdu?

Ben nasıl olurdu biliyorum.
Çünkü bu konuda bir dizi izledim.
Aslında izliyorum, hala.
Ve aslında amacım burada bu diziyi tanıtmak.

Biliyor muydunuz? Aşkların sonlanıp sevgiye yol verdiği bir devir de bir diziye çok güzel konu olabilirmiş.

Aldatmaya, ilk aşka, gençliğe yer olmayan bir dünya, dizinizin dünyası olabilirmiş.

Neşe dolu çocukların, sadık çiftlerin, içli dışlı komşuluğun olduğu bir kadro dizinin tüm karakterlerini oluşturabilirmiş.

Bu saydıklarımın hepsi gündelik olayların konu olduğu Günlük dizimde.
Hayatta yaşayan, yaşanan dizilerden sizlere bir dizi önerim var:

Working mom parenting Dad!



Her gün yarım saatinizi ayıracağınız(hatta gereksiz dk'leri atarsak 20-25 dk'de) küçük mutluluk dozlarınız alacağınız bir dizi WMPD.

Şimdi daha fazla bekletmeden dizinin konusunu anlatıyorum:

Anakarakter ikili genç yaşta birbirlerini severek evlenmiş-muhtemelen- 30'lu yaşların başlarında olan genç ebeveynlerdir. 7 yaşındaki çocukları ilkokula başlayacakken ikinci çocukları olacağı haberini alırlar. Buruk bir mutluluk yaşarlar çünkü çoğu ülkede olduğu gibi Kore'de de hamile bayanların çalışma, bebek bakma durumları çok zordur. Gerçekten korktukları başlarına gelir ve şirket ikinci bebekte doğum izni vermez. Bunun üzerine anne yerine baba doğum iznine başvurur ve başvurusu kabul edilir.

Artık kızlarının hayatında çalışan bir anne, bebek bakan bir baba ve 2 aylık küçük bir kardeş vardır.


Olaylar böyle başlar fakat tahmin edeceğiniz gibi 120 bölümlük günlük bir dizi 20 bölümde çözüme kavuşacak böyle küçük bir olayı konu almakla kalmaz her türlü gündelik masum soruna değinir işin içinden çıkar.
Sorunları da yemekle çözerler: Dizinin repliği: Pizza yapalım!

Artık dizide 7 yaşındaki kızını çok seven fakat sevgisini ders çalıştırarak gösteren bir baba mı ararsınız yoksa üniversiteden atılan profesörün ünlü bir kadın blogger olmasını mı arasınız? Her şey var. Sıkıcı sahneler bile.
Sağdaki adam aslında bir üniversite profesörüdür ve artık favori oyuncularımdan.
 Bir dizide başrol olmasını çok isterim!
Olmayan tek şey: Genç aşıklar shjfdvfn

O da olmasın bari. Köşeyi dönsek aşık görüyoruz bu ne. Biraz da evlendikten sonraki hallerini görelim değil mi :) !


Unutmuşum bu dizide kötü karakter de yok. Yani bildiğimiz, yan kesici, katil, intikamla yanıp tutuşan zorba kimseler yok. Burada en fazla Karakteri KÖTÜ kimseler var onlar da özünde iyi kimseler.
En kötü karakter bu kadın o da oğluşunu çok seviyor ve ÇOK GÜZEL!

Bir de mutsuz bir aile var ama onların sorunu da çözülmeyecek gibi değil :)

Müthiş bir dizi değil, fakat çok tatlı. Klişelerden sıkıldıysanız, en azından büyük çerçevede klişe olmayan bir dizi önermiş olayım dedim. Çünkü ben gerçekten klişelerden çok sıkıldım.


Bu kadın da beni çok şaşrıttı. Bir önceki dizisinde 45 yaş rolünü yapıyordu şimdi ise 30!!
Gerçekten 45 yaş rolü hiç yakışmamıştı.
SPECİAL THANKS: BU İKİLİ GERÇEK HAYATTA EVLİ!!! 

(Halbuki bu namja benim favori ahjussiiiim!!)


Son olarak belirtmeyi unutmuşum, dizinin bildiğim kadarıyla tr çevirisi güncel bulunmamaktadır. 

Belki 1-2 bölüm çeviri bulabilirsiniz ama sanmıyorum. Fakat hemen pes etmeyin dizinin dili o kadar basit ki ingilizce çok rahat izleniyor. Hatta bana sorarsanız sırf korece bile izlenir o derece

(Şirket bölümleri biraz karmaşık fakat ben zaten o bölümleri sevmiyorum atlıyorum)

Dizi haftaiçi 5 gün yayınlanıyor, çeviri bir gün geriden geliyor ama her gün geliyor.
 80 küsür bölüme ulaştık!

Muhtemelen 120'de bitecek :(
Hadi kalın sağlıcakla!

9 yorum:

  1. Bu dizinin konusu bana the ueturn of supermani hatırlattı, kore varyete şovu , anneler 48 saatliğine tatile gidiyor babalarda bu süre zarfında çocuklarına bakıyor ben çok seviyorum , bebekler çok tatlı ^^ ama neden anneye izin verilmiyor çok saçma , yazık çocuklara . Ha birde kore dizilerinin %90 'ı aynı olmaya başladı , her dizide farklı oyuncuya aynı karakter verilmiş gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be sabah 4😍
      Aslında burada anne baba sıkı işbirliği içerisindeler yani babalara o kadar çok yüklenme yok ama benzetilebilir😊 Ve Haklısın küçücük çocukalrı en azından 3-4 yaşına gelmeden kullanmaları çok yazık.

      Gerçekten tıpkı animeler gibi kore dizileri de bir döngüye girdi: çöplüğe doğru yol alan karadelik döngüsü

      Sil
  2. Konusu hoşuma gitti de şu sıralar izlediğim dizi var o kadar çok dizi yarım bıraktım ki bu diziyi de yarım bırakmak istemiyorum diğer dizilerime ayıp olur 😥
    Bir başka zamanlara izleyebilmek dileğiyle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha benim eski halim ;) son 4 aydır yalnızca 2 dizi izlediğim için bu diziyi o 2liden biri olarak seçmem çok doğal oldu😏 Sana da öneririm dizilersiz hayat çok güzel skdkdj
      Klişelerden sıkıldığında rahatça izleyebilirsin😉

      Sil
  3. Bu nasıl konu yav genede yazin beni çok güldürdü jvjjrj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Riin! Artık Allah ne verdiyse saçmalıyorum ve bu çok daha eğlencelishjdjdjd

      Sil
  4. Bu yazıyı okuyunca yeniden düşündüm. Bir yanım mutluluk istiyor ama mutluluğa inanmıyor, bir yanım mutluluk olsa bile ondan sıkılacağımı söylüyor. O zaman bu hayat bana çok saçma geliyor. Bir tek ben mi böyle düşünüyorum? :///

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkılacağın bir mutluluk sanki mutluluk değil de hazdır :)
      Sana bir sır veriyim mi? Kuran'da mutlu olmamız gerektiğini yazan bir yer bile bulamazsın. O zaman hayat o kadar da saçma gelmez sjhddnhdb

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...