4 Mart 2015 Çarşamba

Hello ! Ben ...

Makoto senpai desu . As you know , ben diger adminim . 

      ☆*:.。.o(≧▽≦)o.。.:*☆

》Not : Klavyem Turkish degil ... Okumak zor oluyorsa simdiden sorry ... Rahatsiz ediciyse lutfen yorumlarda belirtin ^ V ^  [ Ingilizce yazmama bir ayri neden . ]  (ノωヽ)




Admin Rana~라나 ' anime ile ilgilenecek ama anime-manga bolumunun CEO'su benim gibi bisey ...

 Bildiklerimi ve yorumlarimi en iyi sekilde vermeye calisacagim . 



                   [ 파이팅 ! ╰(*´︶`*)╯ ]          
                   


← Su ana kadar a lot anime izledim , shonen + shoujo , ama aslinda 2 year civari oldu . Mangayla beraber yuruttum. Cok hizli basladim ( bir gunde + 10 bolum vb. ) ... Bir ara kore dramalarina basladim , birakamadim . Anime ve mangaya ara verdim ama KISA SURDU . CUNKU BEBEKLERIM BENI CAGIRIYORLARDI . Tabiki Kore ye girince exit yok ! 

                       (╯°益°)╯彡┻━┻

Dramalardan hemen sonra K-pop a gectim . Saseang*liga yaklastim diyebilirim ( NO HATE . ) . Tabiki de joke yapiyorum . Ama sevdigim guruplari uzun bir sure takip ettim : 

EXO / SJ / BTS / B2ST / GOT7 / Shinee / Ailee / VIXX / Boyfriend / BIG BANG ...  ve daha fazlasi ... 

                (╮°-°)╮┳━━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━━┻


[ K-Pop got me like : ]


Evet ... Neden izledigim anime-manga listesi yerine K-pop listesi yapiyorum ... Cunku o zaman burasi acilis blogundan cikar ( ki bence cikti bile ) (ノД`) . 

Izledigim animeleri ve okudugum (annemin deyisiyle) 'mango'larin listesini ayri bir section da yapacagim . Umarim tavsiyelerimi ve yorumlarimi begenirsiniz ! 

Simdiden yorumlariniz icin THANK YOU ! ٩(ˊ〇ˋ*)و

♡ Sizin Icin ♥

◇◆◇◆◇◆
》Not : Ingilizce kullanmamin bir other sebebi ise daha once yurt disinda bulunmus olmam ve unutmak istemememdir . Hava atmaya falan calismadigimi belirtmek istedim . (っ˘ω˘ς ) 

◆◇◆◇◆◇◆◇
*Sasaeng (dogru yazdigimdan emin degilim ) : 

Sevdikleri kore idollarla ayni ucaklara binip , gittikleri otellerde onlarin esyalarini almaya calisip , vanlarinin aynisini kiralayip idolu kacirma intention*unda bulunup , kaldiklari dormslarin onunde bekleyip onlara bu dunyayi dar eden koreli + diger ulkelerden kizlar ... (¬_¬) 
[ Sasaengler ]


*Intention : tesebbus 
(/ ; 3;) 

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
P.S. : Admin 라나 'ya bana bu blogu yazmama imkan tanidigi icin cok 거마워 ( thanks ) ! O olmasaydi boyle bir seye start yapmazdim . Sagol chingu ♥ ♡ ~('▽^人)
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇

→ Ilk blogum oldugunu ve amateur oldugumu belirterek siz anime-mangacilara , kore hayranlarina ve su anda bunu okuyan sana okudugunuz icin tesekkur ediyorum ! 

Bye Bye !! 


 - Admin Makoto Senpai          
        
ヾ(・ω・)メ(・ω・)ノ。*:☆(・ω・人・ω・)。

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...