9 Mart 2015 Pazartesi

Pinocchio!


Aslında daha erken yazacak ve yayınlayacaktım ama sağolsun mat sınavım yazmamı engelledi. Ama iyi tarafından bakın artık burdayım Ve size sevdiğim dizilerden pinocchioyu tanıtma yazımı tamamladım!

     Diziden bahsetmeden önce neden isminin Pinokyo olduğunu açıklığa kavuşturalım. Diziye göre, gerçekte olmayan bir sendrom vardır ve bu sendromun adı Pinokyo sendromudur. Pinokyo sendromu olan insanlar yalan söyleyemezler, aslında söyleyebilirler ama söylediklerinde hıçkırmak zorunda kalırlar. Yalan söyledikleri sırada hıçkırdıkları için yalan söyledikleri ortaya çıkar.

     Diziyi en ilginç kılan kısmı olan pinokyo sendromu oldukça özgündü ve çok beğendim. Keşke gerçek hayatta da boyle olsaydi da kimse yalan söyleyemeseydi #.#
Dizinin bir dğer ilginç tarafı ise kızın yalan söyleyemediği için duygularının direk ortaya çıkmasıydı :)




Dizinin devamı azıcık in ha ve dal po nun lise yıllarında yaşadıkları olaylara yer verildikten sonra asıl olay muhabirliğe geliyor.Muhabirlik stajları çok daha ekşınlı ve eğlenceli zaten her yeri öyle ama neyse...

Şimdi sıra karakter analizlerinde:

Choi Dal po:18 yaşına kadar harabocinin sağlığından endişelendiği için ölen dal po gibi davranır ama in ha'nın sayesinde muhabirliğe merak salarak zeki başrolümüz 1 ayda in hanın 8 yıl geçmeye uğraştığı sınavı geçer...(ben anlamıyorum bu senaristler lgs ta ne buluyo da her dizisinde çalışmadan her şeyi başaran tip oluyo?! Tamam zeki karakter ona yakışıyor ama biraz heirsı örnek alın klişelikten uzaklaşın bakın heirsa iki anakarakter erkek de okul sonuncularındandı ^^)


Kızdan küçük yaşından beri hoşlansa da söyleyememe durumları çok hoştu.Zaten her zaman erkeğin başta sevmesi taraftarıyımdır.


Saçlarından bahsetmeden edemiycem SAÇLARI! Bu kadar.Daha iyi anlamak için aşağıya bkz:

Not; Allahtan bu saç sitili hemen değişiyor

Son olarak: Dal po karakteri pek çok dizideki başrol karakterlerinden kesinlikle daha iyiydi.Ayrıca Lee jong suk oynadığı için bir başka eğenceli olsa da ne yalan söyliyim lgs'un doctor stranger karakteri daha özgündü...

Başrol kızımız PSH: Zeki sevecen tatlı sevimli herkesin seveceği,kin besleyemeyeceğin türden iyilik meleği bir kız! Daha sayacak çok şeyim var ama kısaca aranan başrol! Ne her şeyi başaramayan bi ezik ne de mükemmel! Aksine bizim gibi biri tek farkı onun amcası-gelecekteki kocası- dal po :/ Burdan gelecek dizilere mesaj gonderiyorum:"Pinocchio'yu örnek alın!Başrol kızları ezmeyin!Onlarin da gururu var... "herneyse sadece boş konusuyorum alt paragrafa geçebilirsiniz :)
In ha'nın bir diğer sevdiğim yanıysa çok gercekçiydi yani boş hayaller kurmuyodu ve dal po dan hoslandigini farkedinceki tipik karakterler gibi davranmadı. Aslinda fotosunu koymayacaktim izleyip öğrenin diye ama dayanamadim ;)
Off! bu kız çok güzel...
Aaa bi de In ha'nin hıçkırıkları varrr!
 Bir bilgi: Hıçkırığın kerametini de çözmüşler => reyting artışı! Fanların gözlemlerine göre Psh'nin hıçkırıklarının arttığı bölümlerde reyting de artmış! ilk duyduğumda nedense baya komik gelmişti.
Neyse şimdi yan karakterleree geçelim.

Yan karakterler;


Yoon yoo rae: Aslında ürkek bir karakteri olsa da hırslı ve enerjik bi karakterdi izlerken oldukça zevk aldım Belki ilk defa izleyenler için karakteri itici gelebilir ama ben nice guyda bu kızı sevdiğim için pinokyodaki karakterini de çok sevdim.

! DİKKAT ! SPOİLER !
Dizide en sevdiğim ikinci ikili cap le olan aşklarıydı.senaristin son anda aklına gelmiş olacak ki anca dizinin sonlarına doğru bize bu mesajı verdiler... keske daha önce verselerdi böylelikle daha çok gülerdik ama bu da yeterince eğlenceli ve özdü ama tanımlamak için bu kelimeler yetmez biraz da fotolara bakın ;)



Geçen gün bana da aynısı oldu gerçekten acıtıyo...
Seo bum jo: Kim Young Kwang'ın pek çok dizisini izlememe rağmen bi türlü tam olarak ısınamamıştım ama bu dizide gönlümü fethetmeyi başardı nasıl mı tabiki blinkleriyle  ^^ bkz:
Efsane sahne! 
Küçük bir Spo:Tabiki bum jo ya kız bulmamalarına üzülmedim değil hatta bi ara suzynin fotosunu gösterdiler ve bizi ümitlendirdiler. Ama araya annesiyle olan savaşı girince unutuldu... sonuç olarak bum jo forewer alone kaldı.




İn ha'nın annesi-cadı olan- : Aah az daha delircektim bu kadın yüzünden!! Allahtan son anda doğru yolu bulup ha myungdan özür diledi yoksa elimden bi kaza çıkabilirdi... Neyse her dizinin var olan kötü anne rolünü bu sefer de bu kadın üstlendi ve oldukça da iyiydi. Benden geçer oy aldı hadi yine iyi :)



Cap! :kim olduğunu sanırım anlamadınız tamam daha açık konuşucam: emergerency couple dizisinde sinir olduğum, pinocchioda ise fanı olduğum YGN'in capi : hwang gyo don ! Yine mi tanıdık gelmedi bkz:





Seo bum jo nun annesi: BU KADIN BU SENE BENİ BENDEN ALIYOR! İlk
önce hotel king şimdi pinocchio -i hear your voice da da anne rolündeymiş...- Herneyse kadının rol yeteneği süper ona bi şey diyemem ama saç değişimi beni cidden şok
etti bkz:



Ahn chan soo:Erken evlenip yuva kuran kore
dizilerinde görülmemiş bir ara karakter!
Gerçekten diziye renk katan bi karakterdi resmen olayları liseyle bağdaştıran unsurdu.Ayrıca oldukça da komikti bkz:




Haha bu adamı her gördüğümde gülüyorum!
Diziye renk katan bir karakterdi.Korumacı baba rolündeydi
dizinin başında yadırgasamda hemen alıştıım zevkle izledim
Allah'ım bu çocuk gülerken bile çok acıklı
 bakıyo sanırsın küçük Emrah!!!
Ne desem dizinin en üzücü karakteri...

Extra yazacak daha çok karakter var ama zaten yazım çok uzun oldu okumakta zorlanıcaksınız daha fazla eklemeden kısaca sevdiğim diğer karakterler ve gifleri koyup burada postumun sonuna geliyorum ilk dizi yorumlarımı pinocchio ile yapmam oldukça zevkliydi umarım diğer dizi yorumlarımdan da böyle zevk alırım ^-^
Yorumlarınız bekliyorum!! Lütfen kırmayın beni :)


Sırada sevdiğim sahneler!

Bi efsane sahne daha! yüz ifadeleri!

Sevdiği kişinin super juniordan eunhyuk olduğu gerçeği...



Favori cameolarım! Her ne kadar suzy gelmemiş olsa da...
Her dizinin olmazsa olmaz kendine özgü kolyesi şimdi bir düğme*-*
Sonunda en çok beğendiğim sahne yoo rae =  Jang Hyun Kyu

Favori bakışlarım!!!!



Bakışlar *-*
heh heh

Vee favori sahnem:





Sırada favori wallpaperlarım:



Daha fazla dizi hakkında bilgi için Tam liste.

6 yorum:

  1. &
    Kız olmama rağmen sırf muhteşem oyunculuğu için, PSH için izlemeye başlamıştım. Henüz en sevdiğim dizi bu. Amaa, galiba ondan bir tık üste çıkacak dizi buldum:D "Hello monster". Hoş, orda PSH yok ama olsun:) Senin de yeni çıkacak PSH projeleri hakkında bir bilgin varsa öğrenmek isterim yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de psh'yi çok severim. Süper bir aktriss. Heartstringste felan çok sevmiştim pinoccho da daha çok kendine bağladı.
      Hello monster'ı çok duydum, yeni başlayacak olmasına rağmen. İzleme listemde şimdilik yoktu ama seni mi kırcam bi ara bakarım öneri için sağol! not: zaten hello monsterda seo in guk oynuyor onu da çok severim yani kesinlikle gidip izlemeliyiim!
      PSH şu sıralar hep filmlerle ilgileniyor diye biliyorum. Hatta tarihi filmlerle.

      Sil
  2. &
    Bilgi için çok çok sağol^^
    Ve de kim tutar seni? İzle beeee!!!:D:D

    YanıtlaSil
  3. Pinocchio başta önyargıyla başlayıp sonra çok sevip bittiğinde depresyona girdiğim favori dizim ✌😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Holl! Kocimmal! Hani favori dizin masters sun di :"D gerçi senin favori dizin genelde son izledigin dizielr oluyor *aglayarak gulen emoji* yalnız dizi hakkaten cok güzeldi ^^ kumapta ne saranghanen cinguya♡

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...