4 Mart 2015 Çarşamba

Gosick ~


    Anime nedir bir çoğumuz biliyordur ama kısaca açıklamak gerekirse; sizi kendi hayal dünyanızdan yeni bir dünyaya götürüp büyüleyip sonra eski dünyanızla yeniden başbaşa bırakıcak olan japonların süper çizimleriyle ve acayip acayip konularıyla ilginizi çekecek dünyaca ünlü çizgi diziler!

Not: Animelerle bi aralar kafayı bozmuş olsam da şu an çok anime izleyemiyorum bu nedenle bu konularla daha cok ilgili olan senpaim makoto adminimize bırakıyorum ama arada benim de yazılarım olacak sonuçta ben de naruto'yu  bleachi bitirmiş bir otakuydum eskiden ;) Şimdi tanıtıma geçelim...


KONUSU:  Hikaye 1924 yılında, küçük bir Avrupa ülkesinde -gerçekte var olmayan bi ülkede- geçmektedir."Japon ordusunda yüksek rütbeli bir askerin 3. oğlu"(bu replik animede sıkça tekrarlanmakta,ana karakterimiz kendince övünüyor :D)olan Kujo Kazuya yüksek notları sebebiyle var olmayan ülkenin en itibarlı okullarından biri olan St. Marguerite Akademisi'nde okumaya hak kazanır.  
Okulda şehir efsaneleri ve korku hikayeleri çok yaygındır. Kujo da yeni arkadaşlarıyla daha rahat yakınlaşabilmek için kütüphaneye giderek korku hikayeleri araştırır. Kütüphanede Victorique adlı gizemli bir kızla tanışır. Victorique, Kujo ile aynı sınıfta olmasına rağmen sınıfa hiç gelmez ve vaktinin tamamını kütüphanede kitap okuyarak ve kimsenin çözemediği cinayetleri çözerek geçirir.  

Şimdi ise sırada karakter analizlerimiz var(^:^)


Victorique de blois: Çok uzun saçları ve zümrüt yeşili gözleriyle dışarıdan bakan insanlarda adeta porselen bebek izlenimi bırakan çok güzel bir kızdır. Tipik tsundere* karakterine sahiptir ve çoğunlukla kujoyu çok fazla çalıştırır hatta ona köle muamelesi yapar-kujoya acımıyor değilim ama kız karakterlerin güçlü olması kendini ezdirmemesini her zaman daha çok sevmişimdir(biraz feministimdir de ;)-Zamanının çoğunu kuleye benzeyen okul kütüphanesinin en üst katında geçirir bu  nedenle 
- Okul kütüphanesi -
insanlarla iletişimi yok denecek kadar azdır ta ki kujoyla tanışana kadar...


*tsundere: Dışarıya karşı sert bir tutum sergilemesine rağmen içinde iyi niyetli ve samimi duygular besleyen bir karakteri temsilen de kullanılır.En sevdiğim karakter özelliklerindendir.Hele cool erkek anime karakterlerinde çok hoş oluyo♡


Victorique'nin piposu
Vicrorique'nin en önemli eşyalarından biri de piposudur.(resme bkz:) Önemli bir konu hakkında düşüneceği zaman ağzına piposunu alıp olayları hızlı ve kolay bir şekilde çözer.Maşallah sherlock holmes un kız vers. misal :D
 zaten doğduğumdan beri gizem cinayet vb konuları severim gosick de tam bana göre♡ bence hemen izlemeye başlayın bayılacağınıza eminim^^



Kujo kazuya: Siyah saçları ve koyu kahverengi gözlere sahip olmasından ötürü okulda eski bir korku efsanesinin yeniden hatırlanmasına sebep olmuştur. Tüm okul ona “Kara ölüm meleği” diye lakap takmışlardır. Kazuya bu durumdan ötürü okulda hiç arkadaş edinememiştir. Victorique ile ilk tanıştığı an onun kibirli ve sadist bir tutuma sahip olduğunu düşünsede beraber zaman geçirdikçe ondan hoşlanmaya ve onu korumaya başlar♡

 
Veee en sevdiğim karakter

Saçııı♡♡♡

Greville de blois: Saç şeklini kelimelerle anlatmak imkansız bu nedenle resme bkz:
Yan tarafta gördüğünüz şahıs Victoriquenin abisidir...


Greville'e benzemeyen Greville...
Eski saç stili
Kendisi dedektiftir ama çözümleyemediği her cinayette soluğu üvey kardeşi Victorique'nin yanında alır.Ve tahmin ettiğiniz gibi olayları çözen tabi ki Victoriquedır.


Cosplay vers.
 Korkuç olduğu gerçeği...

Şimdi sevdiğim gifleri yayınlayıp postuma son vericeğim umarım beğenmişsinizdir :)
yorumlarınızı bekliyorum! Eksiklerimi yazarsanız sevinirim daha çok yeniyiz (makoto admin ve ben) yardımlarınızla hızla gelişeceğimize güvenimiz tam FİGHTİNG!

Haha burası çok komikti
 Sıkılan Victorique'nin yerde yuvarlanışı♥


Ayrıca Gosickin openingi favori openingimdir bayılıyorum
Tu ito ma e kara...

4 yorum:

  1. Iyi akşamlar,
    Gelin ve blog için ücretsiz gif görüntüleri alabilirsiniz. Akvaryum balıkları, çiçekleri, hayvanları, şelaleler, kelebekler, doğa, etc...
    Images Animated Gif

    YanıtlaSil
  2. Blog değişmiş çok da hoş olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol :) ama hala alacak çok yolum var ve bu blog daha çok değişikcek :D

      Sil
  3. Greville arkadaşın saçına hastayım ya *-* Ayrıca animedeki isimler çok ilginç :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...