30 Kasım 2016 Çarşamba

Yazılarımın Spoiler'ı !

NE DEMEK ARALIĞA KALAN SON İKİ SAAT VE KASIMDA YAZILMIŞ bir YAZICIK ?????

Sen iyice bozdun cık cık cık.
.
.
.

Selamun Aleyküüm!

Bugün tam yazma havamdayım. O zaman neden son 2 saati bekledim, bunu soracaktınız değil mi? Aslında o hava vardı fakat sonra O2'si(oksijeni) bitti. Çünkü hepsini 17 yıllık hayatımın biyografisinde harcadım. . .
Depresyondayım.

Yalnız gerçek söylüyorum. Hayatı yaşarken harcadım tarzı genel klişe benzetmelerimden yapmadım.
Ödev vardı. Onu yaptım. Biyografi ödevi.

Aslında her şey güzel başlamıştı.
Ben demiştim. Doğdum demiştim. Ezerek doğdum demiştim. Kardeşimden daha kiloluyum demek istemiştim. Amaan neyse... En iyisi copy paste yapmak:
Yılın en sıcak aylarından birinde doğdu. Aslında alt katta yaşayan kardeşini ezdiğinden dolayı normalden bir ay erkendi doğumu. 8 ay 10 gün... Aynı rahim iki bebek. Biri Sarışın biri esmer...3. sınıf arkadaşlarına göre biri kısa diğeri uzun... Bakıcısına göre biri papatya diğeri karanfil... Göz doktoruna göre biri miyop diğeri hipermetrop... Hayatın kendisine göre biri Rana diğeri Büşra. 
Nasıl bu kadar sevgi pıtırcığı bir başlangıç yapmış olduğumu ben de bilmiyorum. Son yazılımız bugün olunca insana her şey daha hoş görünüyor. Ondandır ondan.


Bir de şu sıralar ÇOK ŞEY YAPIYORUM. Fakat siz bilmiyorsunuz. Ya da ben yansıtmıyorum. Aslında ne siz biliyorsunuz ne de ben yansıtıyorum. Suç benim günah benim. Hiç bir şey yazmıyorum çizmiyorum.. Ne bloga ne instagrama ne de twitter'a... Ama bir şeyler yapıyorum, Valla!

Madem ki yazmıyorum, daha doğrusu madem ki yazmalıyım, o zaman şuraya bir liste çıkarayım da Aralık ayında düzenli olarak Kasımımı telafi edebileyim. Sizi de önden yazıların fragman tadında başlıklarından haberdar ediyim.

Önce genel bir bilgi: NE YAPIYORUM?

Şu sıralar Endonezya'ya takmış durumdayım. İnstagram Timeline'ım hayal edemeyeceğiniz kadar çok Endonezle dolu. Ne ara bu kadar abarttım hiç bilmiyorum. Acaba bir şeye tutunma isteği kore fangörllüğümden kalma bir alışkanlık mı?

Bir bu kadar daha taktığım Tarık Tufan var. Kapalı bir kutu kendisi, yeni yeni açtığım. Son bir ayda 3 romanını okudum. Tebrik ettim, taklit ettim**, fakat hala daha idrak edemedim. Neyi amaçlıyor bu insan? Ya da bu insan demeyeyim de bu insanlar diyelim çünkü anlam veremediğim çok İnsan var.

**Dil anlatım yazılısındaki kompozisyonumu görmeliydiniz! Sanki Tarık Tufan söylüyor ben yazıyorum. Acaba denemlerinden hipnotize mi oldum O.o

İki ana eğlencemin kıssaca anlatımını yaptığıma göre listemizi yapmaya başlayabiliriz:
Aklıma gelenler bu kadar. Zaten muhtemelen birçok konuyu başka konuya kaynaştırır işin içinden çıkrarım 😎😎

Dersine çalışan bir öğrenci misali yazacağım konuları önceden okursanız yorumlarda çay demler içeriz 😏

3 yorum:

  1. O listede iki tane Endonezya filmi gördüm merakla bekliyorum , bende bayılıyorum bu Endonezyalılara . Malezya , Endonezya ikisine de gitmek istiyorum insanları çok tatlılar ya , benimde instagramda takip ettiklerim üç de biri Endonezyalı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İŞTE BU! Geleceğin müslüman koresi ENDONEZYA'nın türkiye medyasında gelişmesinde bizim de bir katkımız olsun değil mi😄 Endonezya 🇮🇩 ❤️ (Malezyaya da aynı şekilde😊)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...