17 Mart 2016 Perşembe

Güncelleniyor %3.14

Eskiden bir hocam yapmamış olduğum ödevin sayfalarına ah vah ederek:
"Kalbim kadar temiz bir sayfalar" derdi.

Benim için o sayfalar terfi edilmiş şekliyle yeniden karşıma çıktı ve yerini taslakta bekleyen onca boş beyaz kağıda bıraktı.

Kalbim kadar temiz sayfalar... Bomboş ve elimde kalem olsa üstünü karalayacağım dijital harfler dizisi...gerçi bu sayfalar kalbimden de temiz. Ve ben kalbimi döktükçe oluşacak mürekkep izleri belki yanlış bir çizik ile kirlenecek. Olsun, sürçü lisan edersem affola diyip sizi bu kadar özlettiğim için ve gelecekte de özleteceğim için af diliyorum.

Sanırım beynimin de benim de bir güncellenmeye girip kendini yenilemesi lazım. Yeni telefonum da bunları söyleyip duruyor ve her seferinde daha sonra hatırlata tıklıyorum. Sanırım siz de böyle yapıp sekmeyi kapatacaksınız ve "inş cnm"ı belki içinizden söyleyip zaman öldürmek adı verilen kara deliğe bir kafa vuracaksınız.

Ben güncelleme programımı çalıştırdım. Yani en azından bir saat sonraya hatırlatması için kurdum çünkü şu an bir şeyler saçmalıyorum. Herneyse...


Biliyorsunuz ki güncellemeler her şeyin hızlı olduğu şu devirde çağa ayak uyduramayan küçük görünen etkisini kurulumu bitince hissettiren şeyler. Bazen sona doğru yavaşlayan bazense sizi şaşırtarak bir anda iki dokuzla insanın küçük bir şeyden bile mutlu olabileceğini hatırlatan şeyler.

Evet güncelleme.




Bu güncelleme belki de beynimdeki virüsleri de temizler. Mesela yazılılar gibi ama şansımı fazla zorlamamalıyım Dünya'nın hiçbir teknolojisi o kadar gelişmedi.

Peygamberimiz en güzel iş sürekli olandır demiş...sanırım şu iyi iş mi kötü iş mi diye 10 üzerinden değerlendirilsem eksilere doğru ivmelenen yegane insanım cevabını alırım.

O derece işlerim aksadı tutunamadım.

Bunun pek çok nedeni var ama yukarıdaki klişe 6 harfliyi söylemeyeceğim.
Gerçi mazeret uydurmanın da anlamı yok. Dünyada yalnızca sonuçlara değer var, sebeplere değil.
Bu nedenle buralarda olup da hayalet gibi dolaştığım şu fetret devrinde her gün 100'ü aşan tıklamalarınızla yanımda olduğunuz için teşekkürler.

Bu ay Telefon değiştirdim. Ama bu durum biraz fazla ani oldu. Yani siz telefonumu uçurumdan uçmuş sonra da kurda yem olmuş olarak düşünün. Dolayısıla bir hafta sessizliğin ve yeni dünyaya ait olmayan bir dönem yaşadım. Yalnızca 3 -4 gün sürdü fakat etkisini 3-4 hafta sürdürdü diyebilirim.

Mesela dizilerime bir süre ara verdim. Kitaplığıma ise yol verdim. Az gitti ama uz gitti. Dere tepe düz gitti mi gitti beni taa niğdelere kadar takip etti fakat içimde bir burukluk yaşattı 100 yaşındaki Ruhi Mücerret. Sanırım blog yüzünden konudan konuya atlama hastalığım oluştu buna acile son vermeliyim.

Ne diyorduk, hah tamam. Blogger dışında aksattığım fazla bir dünya olmadı. Okul dünyası her zamanki gibi canlı yayında. Bana saçma saçma şeylere gülmeyi öğretiyor.

Şuan POLO yiyorum. Ucuza üçlü paket almıştım. Sanırım hayatımın en polo günlerini yaşıyorum.

Nice poll günlere, kalın sağlıcakla!

Bu kafa neyin kafası diyecekseniz Murat Menteş kafası diye cevap veririm. Zaten Murat Menteş kafasındaysanız bu kafaya AT kafası diyebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Gule gule kullan telefonunu :) uzaklikta baya bi konu birikmis bi seferde cikmis iste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aklımdaki konuların anca çeyreğinin çeyreği kadarını anlatabildim...Yine de az çok hepsine değindim(neredeyse teğet geçtim değinmek diyemem.)
      Sağoll!! İnşallah senelerce başına bir iş gelmez!!! en korktuğum...

      Sil
  2. Neden 3.14 ?? -tgb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz fen liseliyiz arkadaş tabii ki üç.14 olcakk!! :D
      Şaka bir yan hangi rakam olacağına karar vermediğim için böyle yazdım. Aslında yazamadım sonra İreme ne olsun diye şıklar halinde ihtimalleri söyledim O da 3.14 geçtiğimiz haftalarda kutlandı o olsun dedi... Öyle işte tuğba :) Sen ne olmasını isterdin?? İstersen değiştirebilirim ;)

      Sil
  3. 18.56 olsun bikaus bik lavırs ksjdjcmskkd (biki ozledim)-tgb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah aynen acaba değiştirsem mi..? Ne dedim ben size 1856 kere!!?? #bikLover!

      Sil
  4. Hahhahaha ay çok keyif aldığım bir yazı oldu :D
    Eline sağlık, yeni telefonunda hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy beğenmene o kadar sevindim ki!! Yoksa bir daha bu kafada yazı yazmaya cesaret edemeyebilirdim sjsksjjd
      Teşekkürlerrr^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...