24 Temmuz 2017 Pazartesi

Betizmmm vs AliofficialUK

Çok vine izleyen birisi değilim. Hatta vine uygulamasını şu zamana kadar hiç indirmedim. Bizim komik video anlayışımız twitter trollerinden ibaretti. 


Sonra Betizmmmi gördüm
güldüm
garipsedim
güldüm
hoşuma gitti
güldüm
takip ettim
güldüm
ablama söyledim
güldüm
anneme gösterdim
güldüm

sonra sıkıldım.

Ama bu betizmin suçu ya da sorunu değildi tabi ki. Birine takılmak yaklaşık 3 günümü alıyor sonra o heves BUM! uçup gidiyor hepsi bu.

Tabi ki Betizmmi takipten çıkmadım. Fakat bana Betizmmi unutturacak biriyle karşılaştım: @ALİOFFİCİALUK

Kendisi Bangladeşli bir komedyen. Kahkahalar atmanızı sağlayabilecek biri. İngilterede yaşıyor. Çok komik. Yıllardır sıkıldıkça kafasından senaryolar kuruyor, 5-10 farklı tiplemeye bürünüyor ve sonunda ortaya yaklaşık bir dakikalık videolar çıkıyor.

Sonra instagramda yayınlıyor veeeee Mavi tik! Evet patlıyor! O ÜNLÜ BİRİ! (Ülkemizde pek tanıyan olmasa da...)

  • Mavi tik demişken o bölüm çok komikti! İzlemek için Tık tık

Ama tabii ki en çok ona gülmedim




Mavi tiki seçmem ayıp olurdu.

Size seçtiğim bu kısa video turunu @Aliofficial'ın kendi sayfasındaki 825 gönderi ile tamamlayabilirsiniz.

Maalesef benim derse gitmem lazım.
Burada ne işim var ben de bilmiyorum.
Sanırım yakıtım yorumlar oldu.
Gelmeyeceğim demiştim...
Her dakika önemli demiştim.
Ama buradayım çünkü bugün 200e yakın türkçe sorusu çözdüm :)

Bir de size bir şey göstermek istemiştim.

Boş bir vakitte çiziverdim. Aliofficial'a da gönderdim. AMA BAKMADI. GÖRMEDİ.

Şimdi sizden ricam boş bir vaktinizde  İnstagramımda bu gönderimin altına Ali official'ı etiketlemeniz.

Sağlıcakla kalın!

6 yorum:

  1. Betizmi ben de seviyorum ama hem az video yapıyor hem de önceki komik halleri kalmadı pek.Ali'ye bakmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım bu yüzden youtubea geçiş yaptı. videolar giderek birbirine benzeyince...
      Aliden bu kadar bahsettikten sonra bakarsın herhalde ;)

      Sil
  2. ya nasıl çiziyorun onları ben beceremiyom TT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında göründüğü kadar zor değil. Hatta hiç değil! Youtube'a kamarzuki yazıp videolara bir göz atmanı öneririm;)

      Sil
  3. Ranaoo nerelerdesin ya blogger bomboş gerçekten, sizsiz çekirge sesleri duyuluyor :<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ygs sırası bana geldi..........................:(
      Canım sıkıldıkça kısa kaçamaklar yapmaya çalışıcam ama biliyorum olmayacak :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...