19 Mart 2017 Pazar

Ait Olduğum Bu Yerdeyim

Kalbim küt küt atıyor. Kalp atışlarımı tak parantezinde bir araya toplasam, tak tak diye kağıda dökmeye çalışsam atış hızına yetişemem, sollar beni. Elimi kalbimin üzerine koysam durdurulamaz bir patlama sanır hemen çekerim. Kalp atışlarım durmuyor. Durmalarını da istemem zaten. Yine de biraz durulsalar, biraz söz dinleseler hiç fena olmaz. Ellerim birbirine dolanmasa, göz bebeklerim bir anda boy atmasa, ne güzel olur.

Yazıyorum ben ya. Yazıyorum. Ellerim klavyeyle buluşuyor, müziğin ritmine uyum sağlamaya çalışıyorum. Ellerim belki iyi dans edemiyor ama hatırlıyor. Geçmişi ve beni.

İşTe BuRdaYım

"Ben geldim
Buradayım
Bu özgür vahşi dünyadayım
Ben geldim
Güçlü ve genç
Ait olduğum bu yerdeyim
Yeni bir kalp
Yeni düşler
Yeni bir başlangıç, yeni bir dünya
Yeni bir gün
Yeni bir yer
Beni bekliyor bak
Ben geldim

Yeni bir kalp
Yeni düşler
Yeni bir başlangıç, yeni bir dünya
Yeni bir gün
Yeni bir yer
Beni bekliyor bak
Ben geldim"

*2004'ten beri dinlediğim bir şarkı sözü

En son ne zaman bir şeyler yazarken bu kadar heyecanlanmıştım bilmiyorum. 9 yazılılı bir haftada neden böyle br başlangıç yapıyorum, onu da bilmiyorum. Bildiğim şey, blog yazmayı özlemiş olduğum.

Neler oldu?

Ben yokken buralarda bazen kitap bitirdim bazen kitap hediye ettim. Ben yokken bilgisayarımın başında, yurt yemekhanesinde bolca süt içtim, sıkılınca sınıfta kollarımı sıkı sıkı bağlayıp kelebek yaptım. Ben yokken çok konuştum. Konuştuklarımın boş olmaması için çok uğraştım fakat eğer konuşmam boşunaysa, boş olup olmaması fark etmiyormuş onu öğrendim. Ben yokken mektup yazdım, ben yokken çok çalıştım. Ben yokken seyircilik yaptım, ben yokken çok güldüm.

Ben yokken bir yarışma vardı ben varım hala var. Birazcık heyecanlıyım.
Ben yokken mart ayına çok vardı, ben varım bitişe az kaldı.

Ben burada yokken nefes aldım.
Siz ben yokken ne yaptınız?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ben yokken buralarda bir depresyon mimi daha başlatmak istedim.
Sebebi mutsuzluk değildi. Sebebi bu şarkıyı başka hangi kategoriye koyabileceğimi bulamamamdı.


Bu akşam ölürüm
Sırf senin için
Allah'ım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...